Nieuwsbrief Smash and Block september 2015

NOODOPROEP! Vacature duo-functie bestuurslid jeugd en coördinator jeugdcommissie
Dames 4 zoekt een nieuwe trainer
Aanmelden als spelend lid en spelerskaarten
Berichten namens materiaalbeheer
Teamfoto’s voor de website
Acties om te sparen voor nieuwe shirts
AH-zetjesactie
Grote Clubactie
Shirtsponsors gezocht!

NOODOPROEP! Vacature duo-functie bestuurslid jeugd en coördinator jeugdcommissie
Sinds augustus zit het bestuur zonder een bestuurslid jeugd. Daarnaast hebben we geen coördinator van de jeugdcommissie. We zoeken dringend twee ouders van jeugdleden, die samen de coördinatie van de jeugd op zich willen nemen. Een van de ouders zal dan toetreden tot het bestuur als bestuurslid jeugd. De ander zal samen met andere ouders, trainers en coaches meehelpen in het uitvoeren van jeugdactiviteiten. Heb je interesse of wil je meer weten over wat de functies precies inhouden, laat het weten aan het bestuur!

Dames 4 zoekt een nieuwe trainer
Dames 4 speelt 4e klasse en ze trainen woensdags om 19.30-21.00. Als trainer krijg je vanuit de vereniging een vergoeding voor de trainingen die je gegeven hebt. Heb je interesse of weet je iemand, laat het weten aan de Technische Commissie (TC@smashandblock.nl).

Aanmelden als spelend lid en spelerskaarten
Nieuwe leden, leden die vorig seizoen geen wedstijden hebben gespeeld of zich hebben afgemeld, moeten zich opnieuw aanmelden als competitiespelend lid. Dit doe je door een aanmeldformulier in te vullen en een digitale pasfoto te sturen naar penningmeester@smashandblock.nl. Het aanmeldformulier vind je op de website. Je krijgt dan van de wedstrijdsecretaris te horen wanneer je wedstijden kan spelen. Houd daarbij de volgende punten in de gaten.
• Als je wedstrijden speelt terwijl je nog niet bent aangemeld, krijg je een boete van de NEVOBO en verliest je team de betreffende wedstrijd.
• Ben je wel aangemeld maar heb je (nog) geen geldige spelerskaart, neem dan je NEVOBO-nummer en geldige legitimatie mee naar de wedstrijd.
Weet je niet zeker of je bent aangemeld of heb je andere vragen, stel deze aan de Marloes (wedstrijdsecretaris@smashandblock.nl).

Berichten namens materiaalbeheer
Wedstrijdballen en veldballen
• Ieder team heeft aan het begin van het jaar een ballentas gekregen met 5 ballen, waarvan 1 nieuwe bal. Wees zuinig op deze ballen. Zorg ervoor dat na elke wedstrijd en training de tassen weer compleet zijn. Wanneer wedstrijdballen kwijt raken, moet het betreffende team zelf zorgen voor nieuwe ballen om de tas weer aan te vullen.
• Voor de trainingen zijn er per veld 5 extra veldballen beschikbaar. Het is belangrijk dat na de trainingen op woensdagavond alle ballen weer terug in de kast komen te liggen. Elk team wordt gevraagd om voor en na de training te controleren of de 5 veldballen aanwezig zijn. De teams die als laatste trainen zorgen ervoor dat alle ballen weer in de kast terecht komen en dat de kasten op slot worden gedaan.

Nieuwe wedstrijdshirts
Dit seizoen spelen we in nieuwe wedstrijdshirts. Om de shirts netjes te houden zijn er een aantal regels:
• De shirts zijn van de vereniging en niet van de leden persoonlijk. Het is dus niet de bedoeling dat de shirts bij leden thuis blijven liggen.
• De shirts worden NIET gebruikt voor de trainingen, maar alleen bij wedstrijden.
• De shirts worden bij voorkeur gezamenlijk per team gewassen. Was de shirts binnenstebuiten en maximaal op 40 graden. De shirts mogen niet gestreken worden en doe de shirts niet in de droger. Voor extra hygiëne kun je ze voorspoelen in water met schoonmaakazijn.
• Wil je een shirt ruilen, neem dan contact op met Nienke (materiaalbeheer@smashandblock.nl)
• Voor de CMV jeugd liggen er nieuwe shirts in de kast. Wanneer een CMV-team een wedstrijd heeft, kunnen de benodigde shirts de woensdag ervoor uit de kast gehaald worden. Na de wedstrijd wordt een ouder gevraagd de shirts te wassen en te zorgen dat de shirts de woensdag erna weer in de kast terecht komen. Het is niet de bedoeling dat individuele CMV-leden de shirts mee naar huis nemen.

Gebruik van de sporthal
De afgelopen weken hebben we klachten gehad van de beheerders van de hal dat er na de trainingen veel troep achterblijft in de hal. Iedereen wordt gevraagd zijn of haar eigen flesjes en ander afval op te ruimen. Daarnaast wordt aan de teams die als laatste trainen gevraagd om de zaal netjes achter te laten.

Teamfoto’s voor de website
Voor de website willen we graag nieuwe teamsfoto’s in ons nieuwe tenue. Het verzoek aan elk team om op korte termijn een teamfoto te maken en deze te sturen naar website@smashandblock.nl.

Acties om te sparen voor nieuwe shirts
Tot nu toe hebben we met allerlei acties (Poiezsactie, Oranjemarkt ‘Heel S&B bakt’, Sponsoring, enz.) een bedrag gespaard van 2686 euro. Dit is nog niet genoeg om de nieuwe wedstrijdshirts te financieren. We hebben de shirts dus op de pof gekocht om er dit seizoen wel in te kunnen spelen. We moeten nog zeker 2500 euro sparen om de shirts ‘af te betalen’. Op dit moment doen we mee met de AH-zetjes actie en de Grote Clubactie om extra geld te sparen voor de nieuwe shirts. Daarnaast zullen de overige teamacties van dit seizoen ook in het teken staan om het benodigde bedrag bij elkaar te krijgen voor de shirts.

AH-zetjesactie
Bij de Albert Heijn in Hoogkerk kun je zetjes sparen voor Smash&Block. De actie loopt tot 24 oktober. Roep iedereen in je omgeving op om de zetjes in de koker van Smash&Block te doen. Dit levert de club een mooi bedrag op voor de nieuwe shirts. Hieronder vind je de tussenstand per 23 september.

tussenstand zetjesactie

Grote Clubactie
Ook dit jaar doet Smash & Block weer mee aan de Grote Clubactie. Dit jaar coördineert Heren 1 deze actie. Met het verkopen van loten kunnen jullie geld verdienen voor de volleybalvereniging. Het opgehaalde geld wordt gebruikt om nieuwe shirts te kopen voor de jeugd. Een lot kost € 3,00 en daarvan gaat € 2,40 per lot naar Smash&Block. De lotenboekjes zijn afgelopen woensdag uitgedeeld bij de trainingen aan alle jeugdleden.

Welke prijzen zijn er te winnen?
De hoofdprijs is een geldbedrag van € 100.000. Er zijn nog heel veel andere leuke prijzen te winnen, zoals een nieuwe fiets, reischeques of een nieuwe auto (Volkswagen Up). Het lotnummer waar je mee speelt, staat straks op je bankafschrift en als je prijswinnaar bent ontvang je automatisch je prijs.

Win de teamprijs!
Verkoopt jouw team de meeste loten, dan wint je team een leuke volleybalprijs. Wat dat precies is, blijft nog even een verrassing.

Hoe kan ik zo veel mogelijk loten verkopen?
Loten verkopen kan op allerlei manieren. Je kunt met het lotenboekje langs de deuren gaan of loten verkopen op een wedstrijddag in de sporthal. Vergeet natuurlijk niet om ook je familie en de seniorenteams te vragen. Ze hoeven alleen de eenmalige machtiging in het boekje in te vullen. Wij zorgen er dan voor dat er de machtiging van € 3 per lot wordt ingevoerd. Er hoeft dus GEEN contant geld te worden gevraagd. Wel is het belangrijk dat de ingevulde gegevens goed leesbaar zijn.

Heb je je boekje vol? Stuur dan een e-mail naar leonboerboom@hotmail.com met daarin je naam, team en adres en wij zorgen dat je zo snel mogelijk een extra boekje krijgt.

Boekjes voor 1 november inleveren
Graag ontvangen we de boekjes voor 1 november weer terug. Je mag ze inleveren bij de training van heren 1 of op één van de volgende adressen:
Erik Tiesma – Hein Leemhuisstraat 6 (Hoogkerk)
Albert Doornbos – Romerostraat 16 (Gravenburg)
Leon Boerboom – Jacob Schorerstraat 12 (De Held)

Vragen?
Als jullie of jullie ouders vragen hebben over de actie, stuur dan een e-mail naar Chris Bosscher (cbosscher@hotmail.com). Wij proberen jullie vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Veel succes!
Heren 1

grote clubactie

Shirtsponsors gezocht!
De eerste twee shirtsponsors is binnen. Voor 500 euro staat de naam ‘Suikerunie’ komend seizoen op de nieuwe shirts van één van onze teams. Daarnaast heeft Dames 2 makelaar Dinkla Huizinga uit Peize bereid gevonden om shirtsponsor te worden voor een bedrag van 250 euro. Dit smaakt naar meer en dus zijn we op zoek naar meer bedrijven die een team willen sponsoren. Weet je een bedrijf die een of meerdere teams zou willen sponsoren, laat het weten aan het bestuur!